Прийняття нового стратегічного плану, беззбиткова робота валютних ринків
Нова стратегія
Знайшовши нову стратегію ведення валютної гри, чи купивши новий фінансовий індикатор, перед трейдером виникає питання про вибір однієї з ймовірних ліній поведінки:
Лінія спостереження. Спостерігання за новою стратегією з ціллю виявити її як сильні, так і слабкі сторони, а також визначити реальний відсоток ринкової переваги, яку буде забезпечувати дана тактика біржової гри.
Лінія використання. Негайне введення в експлуатацію нового торгового елементу, для опробовування в режимі реального часу, звертаючи увагу на зміну в процентному відношенні власної дохідності, зрівнюючи отриманий показник з минулими результатами.
Випробовування стратегії
В рамках автоматизованої торгівлі, трейдер – програміст може відкорегувати робочий режим, задавши прямі сигнали, які будуть орієнтовані на подачу сигналу про вхід чи вихід, а потім вже випробувати стратегію на історичних даних. Між іншим, перед дискретними спекулянтами стоїть набагато важча задача, ніж у їхніх вищезгаданих колег. Навідміну від автоматичної торгівлі на форекс, дискретним спекулянтам доволі важко об’єктивно оцінити та ідентифікувати сигнали входу і виходу для майбутнього підведення підсумків проведеного тестування. Крім цього, атестація торгової стратегії навіть абсолютно не науковим шляхом може зайняти достатньо довгий проміжок часу, так як є трудомістким процесом.
Більше того, в найбільш невигідному становищі в вирішенні данного питання займають саме початківці біржової торгівлі. Величезний потік пропозицій про продаж індикаторів, безкоштовних стратегій та систем, потребують достатньо багато часу на вияв потенціалу цих пропозицій, через що у трейдера може виникнути думка, про відмову від іх тривалого тестування.
Тоді, де ж вихід? Одним зі шляхів вирішення цієї дилеми заключається в використанні сучасних можливостей тестування – торгівля на демо рахунках. Торгуючи декілька тижнів в реальних умовах за допомогою віртуального рахунку, можна доволі повно оцінити якість запропонованого вам продукту.